Další krůček

Po prezentacích jsem si uvědomil, že mé půdorysy nebyly úplně důvěryhodné.

Propočítal jsem rozměry a zjistil, že jsem je přepálil.

Zkusil jsem najít nesmyslné nevyužité plochy o, kterých mi říkal Kuba.

(pro srovnání se můžete podívat na minulý příspěvek :D)

!!!K záchodům se nesmí jít přímo z obytné místnosti, jinak ji to degraduje!!!

Prohledal jsem různé další reference.

Jako individuální úkol číslo jedna jsem si já sám vybral vylepšit celkové rozpoložení domu a až poté se vrhnu na skici a výkresy pohledů.

Jádra jsem ne-úplně zrušil, ale nejsou už takovou dominantní složkou, protože jsem je namáčkl na vnitřní zeď.

Za malými pokoji si pořád celkem stojím, abych vytáhl obyvatele do víru domu. 

Do nejvyššího patra (3NP) jsem přidal prosklenou studovnu. Prosklenou, protože je pro všechny a do 3NP, protože by tam podle mě mohl být největší klid, když kuchyni a dílna mám v 1NP.







Komentáře

  1. vypadá to výborně! určitě to ověř v řezech a pohledech...
    š

    OdpovědětVymazat

Okomentovat