Příprava: sádra a axo

Poprvé v životě jsem si zkusil práci se sádrou a byla to super zkušenost. Popravdě nevím kdy jindy bych se k tomu dostal.
Moje sádra bohužel kvůli menším komplikacím ztuhla dřív než bylo v plánu a tak jsem musel trochu zaimprovizovat.

Na mé části vnitrobloku je hodně vidět to, že je to handmade a myslím si, že to nakonec vůbec není špatně. Tu pořádnou krásu si přeci musíme nechat na finální model. :D
Kreslení axonometrie mi zabralo max. 45 minut. Nechtěně jsem dělal křivé čáry, ale nechal jsem to tak. Ve výsledku to podle mě tolik nevadí. Každý to má úplně jiné, ale dohromady to dává skvělý podklad pro prezentaci našich projektů.

 

Komentáře

  1. je to obojí krásné!
    a já jsem zastánkyně křivých čar, taky mi nic jiného nezbývá... viděls jaké čáry kreslí Jana? tomu se nedá skoro věřit :)
    š

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Další krůček