7 KoNsTrUkCe chatiček :D

Dlouho jsem nemohl najít žádnou dokumentaci o konstrukci mé stavby ,,Cabanas no Rio,,

Dnes se, ale vše změnilo, když jsem nalezl svatý grál konstrukcí.

Na této stránce jsem našel přesně to co jsem hledal.


Jak jsem již dříve psal na svém blogu, Chatky byly smontované v halách a na místo byly převezeny už kompletně sestavené. Jsou postavené z dřeva z rybářských chatek, které na původním místě už jen chátraly. 

Můžeme si všimnout, že chatky nejsou 100% z reused materiálů, ale nalezneme na nich i OSB desky (mezi které se nejspíše bude přidělávat izolace) a nějakou formu hydroizolace.



Konstrukce je dále dělána z tenkých latí (kostra) a železných konstrukcí (dveře).

Na ně jsou poté přimontované mohutnější reused prkna.



Chatky mají zkrátka podobnou konstrukci jako americké domy. Dřevo navíc absorbuje dobře vlhkost, takže funguje jako přírodní ,,air conditioner,,



Samotné chatky nakonec byly umístěny na jakési kůly stejně jako molo.



A nakonec už jen fotky z minulosti jak to tam vypadalo a z čeho vlastně to reused dřevo vzali.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Další krůček